Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΑΛΛΑΓΗ!!!!

Μετά από πολλή σκέψη και περισυλλογή, κυρίως λόγω απραξίας, πήρα την απόφαση να αλλάξω την εικόνα του blog μου. Το προηγούμενο http://earofearth.blogspot.com ήταν μια ιδέα της φίλτατης New her on the blog  η οποία το εγκατέλειψε και έριξε μαύρη πέτρα πίσω της!!!

Κάθομαι στο σπίτι σχεδόν ένα χρόνο τώρα, ψάχνοντας για δουλειά και κάτι ενδιαφέρον να κάνω, αλλά οι καιροί είναι δύσκολοι. Η μέχρι πριν λίγο καιρό αισιόδοξη πλευρά μου βρίσκεται σε καταστολή και η ρεαλίστρια και στωική κάθεται και περιμένει...Τώρα το τι περιμένει είναι άλλο θέμα....

Μάλλον περιμένω ένα θαύμα! Το τηλέφωνο να χτυπήσει, ένα email να έρθει, ένα περιστέρι να χτυπήσει το παράθυρο, σήματα καπνού, σήματα μορς...οτιδήποτε μπορεί να μου δώσει ελπίδα!

Το internet με βοηθάει να ταξιδεύω...η ζωή μου είναι τα ταξίδια...λίγο τα παιδικά μου χρόνια στο εξωτερικό, λίγο οι σπουδές στην Ελλάδα, λίγο η  πρώην πλέον, δουλειά μου σαν αεροσυνοδός, λίγο το ότι κάποιες στιγμές η Κύπρος με πνίγει...η διέξοδος μου είναι εδώ! Και με βοηθάει...

Απο σήμερα νέα αρχή και ΑΛΛΑΓΗ ξεκινώντας απο το blog, συνεχίζοντας με τη διάθεση και καταλήγοντας σε αλλαγή στη ζωή!

(και ο Θεός βοηθός!)




8 σχόλια:

  1. kai gia na men pei o kosmos tin kaki tou kouventa we are still the best friends kai koumeres aaaaa!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Αρχή! Μπήκα πρώτα εδώ, αλλά είδα και το τιτίβισμα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζαι καρτερω συμμετοχες στον Σικρετ Σάντα α!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή